Eiti prie turinio

Sveikiname daugiausiai taškų „memrise“ kurse apie atvirąją prieigą surinkusią Jonę Veličkaitę

2014 m. rugsėjo 25 d.
VU Biblioteka

Šių metų rugpjūčio mėnesį VU bibliotekininkams buvo pristatytas „memrise“ kursas apie atvirąją prieigą, kuris sukurtas pagal VU bibliotekos Mokslinės informacijos duomenų skyriaus darbuotojų parengtą informacinį leidinį (pdf). Šiame leidinyje yra glaustai pateikta atvirosios prieigos judėjimo samprata bei kita svarbi informacija, susijusi su moksline komunikacija. Primename, kad „memrise“ kursas apie atvirąją prieigą vis dar aktyvus, tad norintys ir toliau gali gilinti savo žinias, nors konkursas prizams laimėti jau pasibaigė. Minėtą kursą galite rasti internete adresu www.memrise.com/course/333411/atviroji-prieiga.

Atviroji prieiga 3

 Koliažas sukurtas, panaudojant Dalios Tuskenytės darytas nuotraukas bei iliustraciją, priskirtą prie viešosios nuosavybės (angl. public domain). Autorė: Emilija Kučinskaitė, 2014 m.

Daugiausiai taškų per visą konkurso laikotarpį nuo rugpjūčio 21 d. iki rugsėjo 14 d. turi Orientalistikos skaityklos darbuotoja Jonė Veličkaitė, surinkusi 16 763 taškus. Mūsų pakalbinta, ji sutiko pasidalinti savo mintimis apie šį mokymosi būdą bei atvirąją prieigą:

Kas Jus paskatino siekti kuo aukštesnių rezultatų „memrise“ svetainėje sukurtame kurse apie atvirąją prieigą?

J.V.: Iš pradžių sudomino pats mokymosi principas. Įdomu, kad darbui reikalinga informacija buvo pateikta tokia neįprasta žaidimo forma – man tai buvo kažkas nauja ir neišbandyta. Tad smalsumas nugalėjo, o taškai nejučia ir patys susikaupė. Naujas kurso lygis būdavo lyg mažas iššūkis – tai skatino judėti pirmyn ir siekti geriausio rezultato.

Ar manote, jog šis būdas įsiminti informaciją yra efektyvus? Kodėl?

J.V.: Manau, kad efektyvus, kadangi programa sukurta taip, jog sugrįžtų prie tų klausimų, kurie sunkiau sekėsi būtent tau. Tad testai tampa individualiai pritaikyti kiekvienam.

Kodėl, Jūsų manymu, svarbu bibliotekininkui turėti žinių apie atvirąją prieigą?

J.V.: Tai svarbu, siekiant gerai aptarnauti vartotojus, jiems padėti orientuotis ar supažindinti su kuo platesnėmis informacijos pasiekiamumo galimybėmis.

Vienas komentaras palikti dar vieną →
  1. 2014 m. rugsėjo 25 d. 17:25

    Puiku!

Parašykite komentarą

Sekti

Gaukite kiekvieną naują įrašą į savo dėžutę.

Prisijunkite prie kitų sekėjų: